عضویت در سایت

ورود

فراموشی رمز عبور

رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ ایمیل خود را وارد کنید

ورود

عضویت در سایت

چگونگی بازگشت به عقب گردش کار به مرحله بازدید پس از دریافت شماره دبیرخانه فرم خلاف

درصورتیکه در مراحل گردش کار درخواست،  فرم خلاف شماره دبیرخانه دریافت نماید ولی در صورتیکه در بررسی داخل کمیسیون ماده 100 یا درآمد بعد از کمیسیون نیاز به اصلاح متراژ ، استحکام بنا و …. توسط بازدید باشد سیستم اجازه بازگشت به عقب مستقیم نمی دهد مگر اینکه شماره دبیرخانه فرم خلاف از طریق فرم عملیاتی راه اندازی مجدد برداشته شود تا امکان برگشت فراهم شود. موارد زیر در این مورد باید مورد توجه قرار گیرد :

  • فرم عملیاتی راه اندازی مجدد معمولا در اختیار معاون شهرسازی منطقه یا فرد با مسئولیت بالا قرار می گیرد
  • پس از استفاده از فرم راه اندازی مجدد سابقه حذف شماره نگهداری می شود و تصویر پرونده دیجیتال نیز در آرشیو باقی می ماند
  • درصورتیکه رای ماده صد صادر شده و نیاز به اصلاح بازدید وجود داشته باشد استفاده از فرم راه اندازی مجدد مجاز نیست و مسولیت بالایی خواهد داشت (رای صادره ماده 100 ضمانت قانونی داشته و بر اساس مستندات بازدید و … صادر گردیده) در این مواقع راه حل استفاده از لایحه اصلاح رای میباشد .در اینگونه موارد اقلام بازدید یا سایر موارد بر اساس مکاتبات انجام شده با منطقه مستقیما در اطلاعات لایحه در سامانه ماده صد اصلاح می شود و شهرسازی عملا بدون تغییر می ماند.
  • پیشنهاد می شود جهت کاهش این گونه موارد در گردش کارهای شهرسازی قبل از ارسال به کمیسیون ماده صد یک مرحله درآمد اضافه شود تا بازبینی اولیه صورت پذیرد و درآمد پس از کمیسیون جهت اخذ جرائم و عوارض پس از کمیسیون معمولا وجود دارد.

 

درباره mohsen.esfandiariعضو فعال

ارسال نظر

با تیک زدن این دکمه شما قوانین و مقررات و حریم خصوصی را پذیرفته اید.